onsdag 20 april 2011

Lite mer info om Grow It

Lilla B ville veta lite mer om tidningen jag skrev om. Den finns på denna hemsida och där kan man även prenumerera eller köpa enstaka nummer. Om någon mer är intresserad av en provtitt, kan ni tjoa till så kan jag scanna in ett par sidor som ni kan kika på.

Och nej, jag är inte köpt av Grow It, jag saknar bara bra trädgårdstidningar här i Sverige. Jag köpte på mig ett antal olika i London så jag kommer säkerligen att testa att prenumerera på någon mer. Det bästa är ju att de inte är särskilt dyra heller. Jag fick 12 nr av Grow it för £44 och den kommer hela vägen från England till min brevlåda.
(Dessutom får man med extrasaker såsom fröpåsar mm, vilket man av någon outgrundlig anledning INTE får om man prenumererar på Allt om Trädgård (eller Amelia eller något annat heller, för den delen). Då får man minsann skicka ett frankerat kuvert eller något annat lika dumt. Man straffas för att man är en trogen kund? Märkligt beteende, kan jag tycka. Om de klarar av att skicka med fröpåsar mm från England, borde man väl klara av det inom Sverige?)

1 kommentarer :

  1. Lilla B sa...

    Vilken bra idé att scanna in några sidor! Jag är jätteintresserad. Är så gräsligt trött på trädgårdstidningar där allt är så ytligt tjusigt eller odlat i så gynnsamt läge att det inte går att upprepa i bistert klimat.

    Tack på förhand och Glad Påsk!!