torsdag 16 oktober 2008

Kolonibrudar

Idag hade jag det stora nöjet att få träffa ett helt gäng Kolonibrudar på riktigt! Jag blev medbjuden på en ytterst inspirerande föreläsning om Klimatsmart odlande och fick därmed träffa Litet Hus, Kollobarnet, Kolonidagar och Kolonin och balkongen. Det var väldigt roligt och intressant att träffa dem IRL och förhoppningsvis kan man få snika förbi deras kolonilotter någon gång. De huserar nämligen i närområdet allihop och inte på andra sidan Sverige som vissa andra.

Nu ska jag läsa mitt nya nummer av Allt om Trädgård och drömma om vad vi ska odla ute på ön nästa år!

5 kommentarer :

  1. Kollobarnet sa...

    Jag hoppas verkligen vi ses i någon stuga framöver!!

  2. litet hus sa...

    ja, vad kul det var att ses på riktigt!

  3. fingerspitz sa...

    Kan bara instämma, kul att ses.

  4. lisa sa...

    Japp, jag instämmer med föregående talare... Men föredrag i all ära, nästa gång tycker jag vi ses på ett litet mer babbelvänligt tillfälle!

  5. Jo sa...

    Anna: Jag med! :)

    LItet hus: Ja, det var det verkligen!

    Fingerspitz: Ja, och snygga väskor syr du också! :)

    Lisa: Det tycker jag låter som en förträfflig idé! :)