lördag 11 juli 2009

Fynd!

Sprang in på Clas Ohlson för att köpa en liten pulversläckare att ha i bilen. För sakens skull gick jag först genom verktygsavdelningen för att se vad som fanns på den rea som de har haft ett tag nu. Egentligen var jag ute efter en japansåg då jag har lyckats slita ut den jag har nu. Någon vettig japansåg på rea fanns det inte. Däremot fick jag syn på en excenterslip från AEG för 499:-. Det roliga är att AEG ska byta färg på sina maskiner från blå till orange och därför säljer ut dem. I den nya färgen kostar maskinen runt 1100:-




En blå maskin för 499:- eller en orange för 1100:-?

3 kommentarer :

  1. Världen enligt J. sa...

    Minst sagt ett fynd! Och det känns som att det går att leva med blå maskiner också :D

  2. lisa sa...

    om det känns väldigt fel med en blå, kanske du kan pimpa den med lite klistermärken :)

  3. Joflopp sa...

    Blått är flott! :) Men tröttnar jag på färgen ska jag komma ihåg tipset om pimpningen. :)