lördag 1 mars 2008

Lilla Röd stulen

Om du råkar vara en känslig person ska du nog hoppa över följande meningar och börja läsa igen under bilden. Jag är skitförbannad just nu. Så jävla arg att jag skulle kunna ta ett basebollträ och knacka ganska hårt på vissa personers knäskålar.

Vi åkte över till andra sidan idag för att få Lilla Röd i sjön. Tyvärr verkade det som om någon annan tyckte att Lilla Röd tillhörde honom, för Lilla Röd är spårlöst försvunnen!

Det är alltså någon som har stulit MIN båt!!! Om du som stal den, mot alla odds, skulle läsa detta så vill jag bara säga att det är MIN båt, inte DIN! Jag vill ha tillbaka min båt! Idiotjävel!! Hur i helvete har du tänkt att jag ska komma ut till ön utan min båt??!



Om någon själ därute har fått en ny båtgranne som råkar ha just en sådan här båt, så får ni gärna höra av er. Jag kan tala om lite kännetecken, så kanske ni kan se om det är Lilla Röd. Hittelön utlovas till den som hittar den, förutom min eviga tacksamhet!

0 kommentarer :