tisdag 13 oktober 2009

Första fiffet i badrummet!

Igår var vi på besök hos grannen (som för övrigt har byggt en ny bastu som jag skulle kunna döda för) och åt middag. Innan vi gick dit fick vi förstås försöka fräscha upp oss lite. Eftersom det har gått troll i vattenledningskopplandet, så har vi fortfarande ingen dusch. Vi har ju dock en bra plats att blaska av sig på, så duschutrymmet är numera invigt! För att vi inte skulle blaska ner hela badrummet satte vi upp det nya duschdraperiet och det var en härlig aptitretare av hur badrummet kommer att se ut när det är färdigt!

1 kommentarer :

  1. Fröken Pyssel sa...

    Nu har jag suttit och kikat lite på den här bloggen, åh vad roligt att följa!! Drömmer om att köpa ett hus som jag får fixa och piffa med (bor i nybyggt radhus = ganska tråkigt och perfekt) så suger åt mig allt jag läser här! Vad fin duschen blir! I love svart-vit-rutigt golv :-D